مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 21:252023-10-06ورزشي

والیبال انتخابی المپیک| ایران مغلوب قهرمان جهان شد


تیم ملی والیبال ایران به رغم جنگندگی و ارائه بازی تماشاگرپسند مقابل ایتالیا، سه بر صفر مغلوب این تیم شد تا در پنجمین مسابقه خود نتیجه را به قهرمان جهان واگذار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت های والیبال گروه نخست انتخابی المپیک 2024 پاریس در گروه مردان از 8 تا 16 مهرماه 1402 به میزبانی شهر ریودوژانیرو و با حضور تیم های برزیل (میزبان)، ایتالیا، کوبا، اوکراین، جمهوری چک، ایران، آلمان و قطر پیگیری می شود.

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در این رقابت ها از ساعت 20 امروز (جمعه 14 مهر) به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه 3 بر صفر با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 23 شکست خورد.

این مسابقه در حالی آغاز شد که تیم ایران سیدمحمد موسوی را به دلیل اعتراض به داور در مسابقه با جمهوری چک در محرومیت یک جلسه ای، در اختیار نداشت.

علیرضا طلوع کیان در نخستین آزمون رسمی خود به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران از  ترکیب جواد کریمی، مبین نصری، محمد ولی زاده، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت پور به عنوان لیبرو برابر ایتالیا استفاده کرد.

تیم ایتالیا در ابتدای ست نخست این مسابقه سه امتیاز متوالی به دست آورد و در ادامه تیم ایران یک امتیاز گرفت، اما برتری لاجوردی پوشان تا امتیاز هفت بر یک ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال انتخابی المپیک| ایران مغلوب قهرمان جهان شد

والیبال انتخابی المپیک| ایران مغلوب قهرمان جهان شد